http://www.emocutez.com

Sunday, February 20, 2011

20/02/2010

Tak di duga dan di sangka malam tadi aku berjumpa jua dengan nurul...heheheh pertemuan yang singkat,aku saja je ajak jumpa malam,lpas tu dia msg,nak jmpa boleh depan hotel la kul 12am.... Lepas aku balik keje,cepat2 aku mndi siap2 trus p tggu dia depan 7e,dekat 15minit jgak la aku mnggu dia,sambil tggu,sambil "sedekah" darah kat nyamuk hihihi....xpe buat amal ibadat kan3.... (@__________@)


  Duk je xlama nurul datang,ayat pertama aku dengar dia pnggil aku "pok cik" hahhahaha nak buat mcmna kan aku kn tua dari dia setahun "jew",aku ajak dia p mnum tapi dia malu2 ckp xnak,tpi last2 ikut jgak p mnum....kitaorang lepak2 bual2 pe yg ptut jew...lebih kurang sejam jgak la kitaorang jmpa dan lpak2 bersama,bagi aku nurul nie seorang yang baik,n sporting.....< xboleh puji lbh2 hihihi >

  Thanks yea nurul sudi jumpa hafiz dan luang kan sedikit msa untuk kita date hihihih,lain kali da masa boleh kita kua lagi kan3 huhhuhuuh......sampai kua date nasi goreng member aku pesan pun aku xingat nk order hahahahah kecian kwan aku sampai tertido tggu aku...soory MY FRIENDS...........

1 comment:

  1. di sini kau dan aku
    terbiasa bersama
    menjalani kasih sayang
    bahagia ku denganmu

    ReplyDelete