http://www.emocutez.com

Friday, February 18, 2011

Thanks mY friends

 aku da kawan,seorang kawan namanya NURUL seorang hamba allah yang aku kenal melalui laman sembang yang di gelar YAHOO MESSENGER,aku pun xtahu la kenapa aku mudah mesra dengan dia,mybe dia sporting n aku pun xkenal dia kot,dia banyak dengar masalah naku dengan ex aku sekarang...NURUL nie bagi aku ok la,walaupin dia masih study,tapi dia rajin buat keje part time cari dwet poket sendiri,xda la mnyusah kan mak ayah d kg.....Aku selesa kawan dengan dia,boleh kata kan hari2 juga la aku msg kat phone dgn dia,xda la aku terasa sunyi,sekurang2 nya berbunyi jgak msg aku tu,nak harap kat makwe aku tu.HAMPEH!!!!!!!! aku rasa dh xda harapan nak ok lagi kot.....biar la masa berlalu,ada jodoh x ke mana jgak kan??Hidup aku xmcm dlu dh,bila dh solo jdi semua nya lain kredit biasa aku to4 5ringgit kadang2 sebulan baru habis al-maklom la aku guna upax hihihi.....selama aku kenal nurul nie,macam2 aku story kat dia,sorry yea nurul,kita hidup nie kadang2 perlu jgak teman untuk kita bercerita,dia la bnyak mndengar cerita aku bila aku serabut... :) THANKS YEA NURUL....
Kita tetap kawan
 

No comments:

Post a Comment